مطمئنم اگر بهگذشته هم برگردم، باز هم بعضی از اشتباهاتم رو اصلاح نمیکنم. در اون زمان و اونشرایط بهترین انتخاب بودن!بعد از تصویبپروپوزال، شروع اولین تجربه کاری جدی، نداشتن شرایط دکتری بدون کنکور به خاطرمعدل کارشناسی و فهمیدن اینکه اصلا قدرت تشخی عالی...